Called to the seed, right to the sun

"Sweet dreams console the future,
Sweet dreams provide the past"

Jag håller på och bygger ett ställe. Det är alltid sol där och bra musik. Allt går som man vill och livet är inte nödvändigtvis härligt, bara problemfritt och enklare. Där man bara kan sitta och tänka dag ut och dag in, ta en kopp kaffe och lite choklad som man fått av någon man gillar väldigt mycket. Den sorts fristad som man behöver oftare ju äldre man blir verkar det som. Jag menar, kommer någon ihåg en regnig dag från när man var liten? Nej precis, allt var sommar och bäst utan problem. Tills jag har uppfunnit en tidsmaskin kommer mitt ställe vara som då. Vad stället heter har jag inte kommit på än, men det ska kunna byta miljö till vad som helst, när som helst. Och alltid vara vänt mot Väst. Det är viktigt. Det ska skifta mellan stora böljande berglandskap till milslånga bokskogar. Bohemiskt och drömskt paradis med lycka och frihet för all framtid. Det kommer inte vara någon verklighetsflykt, för för mig kommer det vara min verklighet.

"There's a time and the time is now and it's right for me,
It's right for me, and the time is now"

1 comment:

Anonymous said...

skriv ett nutt inlägg då!!!!! o glöm inte boxen med rödvin, imorn äre FEEEST!