..told me about right and wrong



För dryga nio år sedan satt jag hemma hos min Far, watching som TV. Det kom en trailer där Pekka Heino berättade om att nu kommer äntligen den kritikerrosade serien Sopranos till Sverige. Man fick se en stor man gå över en gata samtidigt som Sopnanos-loggan täckte rutan. Jag minns att jag tyckte det var häftigt att r;et i Sopranos var en pistol, och skulle senare förstå varför. Sedan första avsnittet har jag följt serien och bara älskat den mer och mer för varje sekund. Nu när den är slut är det lite som att mista en kär vän. Den där känslan man har när man ser en serie, en liten fiktiv värld, är borta. Den kommer alltid finnas kvar givetvis, men samtidigt aldrig komma igen. Minnena kommer vara varma och härliga när jag tänker tillbaka. Men just nu känns det rätt tomt.


1 comment:

Anonymous said...

vad jag letade efter, tack