Ooooh yeah

" This is how we party"


Tack alla som var med mig i helgen. Helgen var galen. Galet kul. Ett totalt madwack kort sagt. Festande, goa vänner och god mat och fler som fyllde, härligt. Det bästa var helt klart all 90-tals musik vi peppade med under hela Fredagen och sedan även dansade sönder till. Scatman och Be my Lover liksom, hur kan en kväll gå fel då? Så mycket minnen, så mycket glädje. Kommer man hela sitt liv alltid längta tillbaka till sin barndom, lika mycket som jag gjort så mycket hitintills? Hoppas det. Hoppas man aldrig glömmer den bästa tiden.

Mitt första minne i livet är ifrån när jag var 2-3 år. Jag minns huset och trädgården vi bodde i då. Och innergården hos min dåvarande dagmamma såklart. Vilket är ditt tidigaste minne och hur gammal var du då? Hjärnan är häftig, hur kan man komma ihåg allt egentligen?

No comments: