The codename is

Det här är en text jag skrev Söndagen den 3:e december 2006 kl 23:01. Många har sagt att de gillar den och själv älskar jag den, men aldrig lagt ut den här. Fler borde se den. So here it comes.

jag vill skriva till dig mer mer mer och många rader som bara blir till en stor massa mellan oss som båda kan komma tillbaka till när man har det svårt och letar efter ljus mer värme en axel och den där lukten som gör att man smälter som en glasskula ett gulligt barn tappat på asfalten en sommardag den där stjärnan på himmelen som man har med dig som man intalar sig att ingen annan i hela världen har sett ännu den är ju bara vår jag vill bli en stjärndöpare när jag blir stor med en karta penna papper kikare och sällskapet av en söttös som glimmar av liv när man ritar svart på vitt i det evigt svarta med allt och inget med alla med ingen med dig och alla mellan våra ögon dansar vi på ett liv som han aldrig ser och som hon inte funderat över som de tillsammans har för svårt att förstå för det är vi inte dem vi som gör det de andra bara drömmer om vi leker med penslar och ljus med ljud och kärlek hat lycka musik strukturerar vi och skrattar när deras drömmar görs här och nu av de två som en gång bara var gjorda för den andra. vi. du och jag.

No comments: