You'll be happy

"Skare va lite mer mousserande rosévin?"
"Javisst! Gott vare..smaka lite..svin?"

Jag har haft lite svårt för att koncentrera mig sista tiden. Sista tiden = sista tre veckorna. Jag har inte mycket till aning om varför och det är ju hemskt. Det hemska ligger i att jag garanterat undermedvetet tänker på något som stör mina vanliga tankebanor och på så sätt får mig lite off. Det är lite oroväckande och den enda tröst jag har är att jag tydligen är medveten om det. Det måste ju vara bra? Nackdelen med att veta om det är samtidigt att jag lätt får för mig att jag vet varför jag är off, och det är lätt att ta fel. Enough av det här nu, det enda jag kan säga är att jag inte riktigt är säker på saker och ting. Blogg-skivkrampen är sannerligen en avkomma av denna förvirring.


Jag gillar inte att göra nyårslöften men i år är det fanimej dags att lova mig själv lite saker. Kanske. Hehe.




Inte konstigt att man inte kan koncentrera sig på att skriva saker när saker som detta sker. Hur i helvete kom flugorna in i tavlan? Vad är deras syfte? Hur länge har de varit där?

"Öh grabbar, häng med in hit, verkar coolt"
Lätt.





No comments: