Thoughts

Ibland kanske jag låter lite väl bitter, klagar på både det ena och det andra, i och för sig med all rätt. Det finns så mycket som är skit, men långt ifrån allt. Det finns väldigt mycket omkring mig som jag uppskattar med, trots att det kanske inte alltid låter som så. Jag älskar min lägenhet, mig själv, mina vänner och det mesta faktiskt. Hur min kontakt med familjen är, hur andra ser mig och att jag mår bra, och har gjort så väldigt länge nu. Jag är upp till öronen kär i min flickvän och framförallt gillar jag det jag ser framför mig. Framtiden. Jag gillar hur jag tror det kommer bli, även om jag egentligen inte har några stora framtidsplaner. Det är lätt att glömma bort det ibland. Som när en idol-låt går på radion och man ser nyheterna på TV och hellre önskar att man dog än hörde låten till slutet och accepterade att människan tar livet av både sig själv och moder jord.

No comments: