Aerodynamic

För exakt ett år sedan gick jag på mitt andra år av luciabio. Det var riktigt kul, men jag hade lite ångest bga att jag skulle börja mitt nya jobb dagen efter. Så utan att ha sovit på 1.5 dygn gick jag till jobbet och klarade mig galant. Fast jag somnade när Björke berättade var allt var och vart jag skulle åka. Men men. Så vad gör jag exakt ett år senare? Jag sitter i min lägenhet och lyssnar på Daft Punk's sista skiva superduper högt i mina trådlösa hörlurar och ska på luciabion i år igen. Fast idag har jag ingen ångest, för jag vet att det kvittar om jag är trött imorgon, jag är ju fast anställd nu. Det jag istället tycker är synd är att jag missar en kompis 18års firande. Men ärligt talat, vi vet alla att jag bara hade festat sönder och DÅ hade jag fan varit trött som ett as på jobbet imorgon. Och bakis. Men det får jag ju inte vara AJABAJA.

Imorgon ska jag sno en gran, see ya!

No comments: