Woke up this morning, got myself a gun

Tankar från igår:

Ännu en bra helg, några ut rätade frågetecken senare sitter jag på bussen hem. Jag känner mig lite hjälpsam och internationell, vad jag nu menar med det. Tatueringsmässa i Stockholm och rockklubb efter det är fina grejer men jag letar fortfarande efter vissa svar. Söka svar på livsfrågor är härligt ibland även om det verkar omöjligt att finna alla svar. Men det ligger någon härlig frihetskänsla i det på något sätt. Ikväll börjar sista säsongen av en av världshistoriens mest gedigna serier, Sopranos. Spännande och nostalgiskt.


"I'm here if you're scared to go through
Anything just reach out in front of you, always
Won't you stay near
So close we played it as if we cared
Don't stop now that we're almost there, anyway
Oh i'm here for you"

2 comments:

Kattis said...

Ah din rubrik har jag som ett awaymeddelande på min icq. Den äger!

. said...

It sure does!
Visste inte ens att du läste min blogg kattis, kul!