I've got a fast car

Förlåt att jag skriver för sällan. Jag säger det lika mycket till mig själv som till er andra, för jag gillar verkligen att skriva. Till skillnad från annars ska jag denna gång berätta lite om vad jag har haft för mig den sista tiden. En del kanske gäspar men hur mycket bryr jag mig om det? De här veckorna har varit helt underbara och jag kommer aldrig glömma dem. För den sista tiden har jag lyssnat på väldigt mycket bra musik. För den sista tiden har jag fotat väldigt mycket, jobbat med dem och blivit väldigt nöjd med många. För den sista tiden har jag saknat någon väldigt mycket. Och mår man väldigt bra vill man att andra ska göra det med, så det är klart man då delar med sig. Hellsongs, Led Zeppelin, Snow Patrol, Mew, Imogen Heap, Darling Kennedy, Oasis och Alanis Morrisette har bland andra förgyllt min vardag. och om någon inte hört någon av dessa borde ni ta tag i detta problem. Nu.

För övrigt har jag äntligen hittat en låt jag letat efter. Och då menar jag inte 3 år eller så, utan 14 år. När jag var så liten var den en låt som fick hela min värld att stanna upp, och det gör den fortfarande. Känslan man har när man flyger i drömmar, så känner jag när den låten börjar.

I helgen var jag uppe i stockarhölme och gjorde rock, eller rättare sagt var med och slog ett världsrekord. Det borde fler hålla på med. Man tycker att andra ibland är jobbiga när de pratar om någon de är kära i. Men det skiter jag i, för så kär som jag är nu har jag aldrig varit.

"Morio orio
Ola djou monké n'lo
Morio orio
Ola djou monké n'lo
Morio orio
Ola djou monké n'lo"

1 comment:

Miss Candy Kane said...

Ey ey ey, du nämnde mig :D