En dålig egenskap som jag har (ja, det finns faktiskt en) är att jag har så svårt att ta tag i saker. Vissa, stora saker som skulle medföra stora förändringar i mitt liv. Så har det alltid varit och det stör mig att jag inte vet varför det blivit på detta vis. Det är egentligen konstigt att jag lyckades flytta hemifrån på så kort tid som jag faktiskt gjorde, och så spontant dessutom. Jag tror det ligger som egenskap i mitt stjärntecken att jag har svårt för stora förändringar. Jag skyller inte på det, mest säger det. Något som är bra är ju förstås att jag vet om det, och kan göra något åt det. Det riktigt svåra är bara alla de saker man inte kan göra något åt, som hur andra människor gör med sina liv. Där blir man helt enkelt en åskådare, 'cause you can't do anything about man's free will.

"Seasons will pass you by"


No comments: