I ain't got no money...

...äh jag skoja, jag har massor med pengar. Det är rätt skönt ibland. När jag sparat ihop tillräckligt ska jag flytta till Världens ände (inte staden Trosa, det är nämligen deras slogan). Sen ska jag till Indien, Norge, Brasilien, U.S.A, osv. Men det får bli då, och det skulle ju faktiskt vara kul att åka med någon.

Jag älskar hur min Far, precis som jag, så lätt blir förbannad på materiella saker. Igår konstaterade han att den som hade uppfunnit fleecetröjan utan fickor fan i mig borde avrättas. Sen gick vi ut i skogen och plockade fem liter kantareller.

Nu ska jag träffa Bommen.

http://www.stoppatofflorna.nu/



"Is this the real life? Is this just fantasy?
Caught in a landslide, No escape from reality
Open your eyes, Look up to the skies and see,
I'm just a poor boy, I need no sympathy
Because I'm easy come, easy go, Little high, little low
Any way the wind blows doesn't really matter to me, to me"

No comments: