(She's so heavy)

För tio år sedan dog Diana. Jag har aldrig vetat speciellt mycket om henne över huvud taget men jag minns att jag gick upp först i familjen denna morgon och satte på TV:n. Där rullade det en remsa som där det stod något i stil med "Prinsessan Diana är död". Visste jag vem Diana var? Jag gick upp till Mor och Åke och frågade. När de svarat sa jag att hon var död. Sen var det inte mycket mer med det. På senare tid har jag insett att hon tydligen var "rätt poppis".


Igår var måttet rågat. Med råge. Lägenheten såg ut som ett jävla dynghål när jag kom hem (när man knegar ligger knappast ordning och reda högst på prioriteringslistan). Det var inte smutsigt eller grisigt, men så in i helvete med papper och saker överallt. Vad skönt det är att städa egentligen-DÄ Ä SOM JORDGUBBAR SOM PLUMSAR NER I MJÖLK, FY FAAN VA GOTT. Och föresten, sa jag att det tog fyra timmar? YEAH I RULE BABY!


Det jag skriver här nere kommer en del inte läsa. Varför? För att jag pratat om vad jag har gjort, inte vad jag tänker. En bra blogg för mig är blandningen av någons tankar, intressen och vad den gör, men en del förstår inte det. De som bara pratar om vad de gör hela tiden får inte många anhängare precis. Jag funderar väldigt mycket hela dagarna, men det är svårt att få ner det i en blogg om man inte har en datorn framför sig hela tiden. But I'll do my best.

Dagens filmtips: This is England.



"I heard there was a secret chord
that David played and it pleased the lord"
-you bet it did!

1 comment:

Anonymous said...

haha komiskt! Ditt filmtips, såg den på bio igår :P.
pusspåre