Hide and Seek

Sista tiden har varit underlig. Den har liksom svävat fram som i en stadig ström med så mycket intryck att jag knappt förstår att det har hänt. Det är så mycket att tänka på. Så mycket glädje, sorg, vemod, kärlek och mycket annat som blandas ihop. Det känns som om jag leker körragömma med alla känslor, vänner och intryck. Det kanske låter jobbigt, men så är det inte direkt. Jag mår riktigt bra, har ju hittat nya starka saker att minnas. Jag har sett många underbara utsikter den sista tiden. Men vackrast av alla är den här.


"spin me round again
and rub my eyes,
this can't be happening
when busy streets a mess with people
would stop to hold their heads - heavy"

2 comments:

Anonymous said...

så skönt att läsa att du har det bra! det pirrar i min mage varje gång du skriver blogg. samtidigt som jag gråter. kanske för att det du skriver är så vackert.

Anonymous said...

Jag vill tillbaka till den där dagen :D