There's enough room for both

Igår var jag ute trots vidrig utmattning och opepphet, men vad skadar väl en öl, right? Väl på stan blev jag indragen på ett ställe där ultratönten Ken spelade, och jag mådde uppriktigt dåligt över hur dålig svensk rap är, och hela deras co00ola attityd på det. Meningen med kvällen var ju egentligen att träffa vänner som varit bortresta länge, och med det lyckades vi bra, men i övrigt var det nog top tre sämsta jag varit med om. Ken alltså, kan inte du gå och brinna i helvetet, snälla? Pricken över i:et var alla de "skjuta med pistol-ljud" som lades in mellan varje vers under hela kvällen. Jag säger ju det, co000la killen!!

För några dagar sedan i Frankrike klubbade parlamentet igenom en gräns för hur smala modeller får vara i framtiden, efter att någon random modell dött. Modellbyråerna rasade och tyckte citat: "det var helt befängt och idiotiskt att parlamentet får bestämma vad som är skönhet".
De är ju helt puckade, för vad säger att modeindustrin istället ska bestämma just det?

No comments: