Mercy merci

Det här är ett cirka två veckor gammalt inlägg som tydligen dampat(-som numera är ett ord i svenska akademins ordlista) in i utkast istället för bloggen:


Vilka dagar, härligt. Emmie kom äntligen hem från sitt jävla England och då tog det givetvis inte lång tid innan alkoholen slets fram. Förfest hos henne med massor kompisar (jag enda killen av 10 pers, sounds like me doesn't it?) och efter det givetvis utgång till platens, som är vårat ställe helt enkelt. Kvällen var fin ända tills en äckeljävel började limma lite för mycket på en berusad vän, och när jag lade mig i kallade han på vakterna och nöp mig. NÖP MIG?! Att han är runt 25 och större än mig tyckte han visst inte räckte, nej att nypas och ta hjälp av vakter är ju mycket mognare. Det bästa var att han under hela tiden dessutom var klart irriterad och arg, medans jag var vansinnig/höll på att skratta ihjäl mig över hans feghet. Jaja det löste sig till slut, men herregud alltså.

När man träffar riktiga kompisar efter en lång tid känns det speciellt. Att man verkligen har saknar dem mycket, det gillar jag.

Torsdagen blev het den med, men mest för att dansgolvet var on fiiiiiiiireeeeeeeeeee

För övrigt är detta en sjukt bra låt. Vilket gung, vilken röst, vilken 60-tals feeling! Grym video dessutom, enjoy;

No comments: