Work hard

Good lord, jag hoppas verkligen att jag inte är lika pretentiös som många av de fotografer jag såg på fotomässan i helgen? Jag är så trött på skiten med nakna kroppar(som dessutom ALLTID är kvinnor, suck?) på ett gråtande barn på en strand och på kärlekspar eller något svartvitt skit om random skit som någon tror är vackert bara för att kortet är utan färg? Herregud, jag fick verkligen en chock! Jag hoppas för fan att jag själv inte är en del av denna förutsägbara smörja? Det här gav mig en stor tankeställare och jag kom fram till att jag i framtiden måste ställa högre krav på mitt fotograferande. Varken bli lat eller för den delen självgod. Göra min grej och göra det bra som helvete, annars är det inte värt det. Och jag ber er, säg till om jag håller på att bli en sådan där jävel.

4 comments:

liseplonke said...

nu kan ju inte jag nånting om foto o sånt, men en sak kan jag säga dig. Jag VET vad du menar.

Och därmed, tro mig, du är inte en "sån"

Puss

Lina said...

"något svartvitt skit om random skit som någon tror är vackert bara för att kortet är utan färg? "
hihi, så bra sagt!

. said...

Tack till er båda!

Anonymous said...

lart mycket