Roouuskildee

På min högra arm sitter bland andra två armband som visar att jag varit på Roskilde de sista två åren. Jag planerar på fler. För även om det regnade över 100 mm, var total misär och allt en stor gyttja av ångest, skavsår och fylla förra året(jag trodde seriöst jag var död i några timmar) så vill jag dit igen. Det måste jag. Det är det så stort, så mycket att se, så in i helvete bra musik och härlig stämning(kan bero på ett visst röka, vem vet). JAG MÅSTE DIT. Fast i år blir det med lite nytt folk, orka den där dryga idioten som var i samma camp. Banden börjar rada upp och jag vet redan vilka jag ska se. Alla.

Vi ses där.

3 comments:

Anonymous said...

hate to say I told you so. ROSKILDE IT BLIR :D

Kattis said...

I vår trappuppgång luktar det misstänkt granliknande då och då. Vad gör grannarna tro? Åh maten på Roskilde! Jag trodde det skulle vara misär men det var ju götta!

. said...

JA ALLTSÅ! Roskildematen är goe! DeLuxe Burger och ostmackorna, MY GOD!