Keep Running

Alltså snart får vädret fan spö(jag vet, jag pratar om vädret-skjut mig nu). Kallt is halt varmare det börjar töa börjar blåsa blir kallt igen lite snö följt av regn med sol och på med jackan av med jackan av med tjocktröjan snöstorm sol töa hagelstorm och nu igen sol, ENOUGH!!

Idag har jag bestämt mig för att lägga 10-15 000 på en ny kamera, det känns underbart. Det var ju faktiskt nästan två år sedan jag köpte en sist och nu är det fanimej dags att uppgradera, till sommaren och allt. Att bli glad över att man ska lägga madness mycket pengar på något känns inte alls konstigt faktiskt, but then again, jag är ju inte den som bryr mig så mycket om vad saker och ting kostar. Ny kamera !YEAH!

http://www.environstudios.com/quiz/manlighet.php

Nu precis gjorde jag det här manlighetstestet och fick 188. Jag är ju så manlig så jag nästan börjar gråta. Nä du jävel, sa handlarn, nu blire speedmetal och ikväll blire Platenskväll med Emmie..

No comments: