Don't stop

A Place to Bury Strangers kan mycket väl vara top 9 grymmaste bandnamnet jag hört.

Idag är en dag som ingen annan. Dagens themesong är Queen's Don't stop Me Now för även om saker och människor har djävlats så har jag mått så jävla bra. Det känns lite ovant, konstigt nog. Cyklade hem kall och blöt, fick åka en extra gång till affären, brände tungan på vällingen, INGET kan stoppa en dag som denna. Måste vara att jag vaknade till BSB imorse.

Något jag för övrigt förundras djupt över är förmågan att räkna ut saker som inte hänt än. Ni vet när man går över en gata och ska gå upp för en trottoar på andra sidan. Redan när det är 10 meter kvar känner ni vilken fot ni kommer mounta kanten med, och om det känns fel tar ni ett litet justeringsskutt när det är 7 meter kvar. Hur fan kan hjärnan räkna ut att ett steg är ett visst avstånd, räkna ut avståndet till kanten, dela det på hur många steg det blir och sen räta till det så exakt att man aldrig egentligen märker något. HUR?.

Ge mig ett exakt och utförligt svar, för trots att saker som detta tar otroligt mycket av min tid lyckas jag inte komma fram till något smart. Det borde finnas en psykedelisk formel för det, så jag kan sova om nätterna.

Och imorgon ska jag boka tid till en avdelning som gör skoinlägg, för så ont i ryggen som jag har när jag lägger mig på kvällen ska ingen i min ålder behöva ha.

För övrigt är fotot mitt och har ni frågor är det bara att go crazy.

No comments: