Det vuxna barnet




Jag är såhär glad idag!





Jag var precis på IKEA och MAXI för att göra min första storhandling. Fy fan vad tråkigt, jag kommer aldrig bli en svensson. Men eget boende är lite som att vara kär(eller är det just det som spökar i garderoben, vem vet) för man vill bara hem och göra iordning hela tiden. Bara att sitta och sortera gamla kort och ta en öl eller laga mat och lyssna på Beatles är det bästa som finns. Hell, till och med diska är kul numera.
Nog om det.


Alla människor runt omkring en har egenskaper man gillar och blir glad av. Så jag tänkte skriva ner ett par. Detta är ingen tävling om vilka som står med och vilka som inte gör, glöm inte det.

Sanna L - sjunger rakt in i mitt hjärta
Anton - får mig att skratta bara genom att finnas till
Emma - är den bästa vännen en människa kan ha
Rickard - är en vän utan dess like
Malin H - din spontanitet är imponerande
Lú - är inspirerande, och gör mig väldigt glad
Kalle H - roligaste och brutalaste varelsen med två(tre) ben
Sanna P - ditt léende är guld
Pantéa - med de vackraste ögonen known to man
Malin Ö - gör mig varm av glädje
Emmie - har jag otroligt roligt med

..listan har inga gränser, men nu ska min bror ha datorn, no affense.

Mina planer i sommar är grilla, bada och ha picnic. Någon som vill vara med?

No comments: