22

Jag kommer ihåg att för två år sedan beklagade mig över att jag inte ville bli äldre än jag då var. En kär vän kommenterade det hela med att jag kommer skratta åt detta när jag blev äldre, och redan efter två år måste jag erkänna att hon har rätt. Det är ju kul att bli äldre! Något som är intressant med att fylla år är att få höra hur gammal andra tror att man är, hittills har jag fått närmare 10-15 gissningar på att jag i år fyller mellan 24-26. Om det känns bra? Det vet du.

Jag känner att det mesta är riktigt jävla bra just nu och därför känns det trist att kanske få gå från detta jobb vid nyår redan, men samtidigt vore det intressant att göra något annat. Om det blir att göra något nytt känner jag spontant mest för musik, konst eller natur. Vilka jobb finns det inom det? Let's find out.

Lev väl, D

1 comment:

Sanna said...

riktigt bra skrivet!