The Flesh Failures

Det känns som om jag för varje dag som går blir mer och mer musiknörd, och hand i hand med det får det svårare att föra mig i sociala sammanhang? Håller jag på en bli en kuf som blir så introvert att jag till slut bara ses som ett inneslutet original? Är det musiken som gör mig så eller jag själv som låter den bli en ursäkt till att tappa social förmåga? Själv bryr jag mig inte speciellt om något av det, har mest märkt att jag förändrats något om funderar ibland över i fall det är något bra eller dåligt. Men jag gissar att det inte finns något svar på det, att det helt ligger i betraktarens ögon som man så fint brukar uttrycka det. För min egen del har jag alltid haft en bild av mig själv som den missförstådda konstnären när jag blir äldre, så egentligen är det väl mer än fråga om När och inte Om det kommer hända.


Och för er som diggar dessa Woodstocktider, lyssna på Wermelins 3 stycken entimmes program om just Woodstockwww.sr.se/p4 Let the sunshine in!

No comments: