Close to the Edge


Igår var den sämsta dagen i mitt liv. Nä OK den var bara jävligt dålig. Men idag är allt fint igen, börjar dagen med att cykla till jobbet med morgonsolen i ansiktet och Björks Isobel i öronen. Så ska livet vara. Att tyst susa fram genom massan med en brutal storm inom sig som ingen hör, och bara äga hela världen.


Jag går och funderar på om jag ska köpa en ny kamera. Men varför ska jag egentligen det om jag inte tar mig tid till att fota så mycket som jag vill. Det ska jag ta tag i.


Hon till mig;
"-Skilladen mellan dig och mig är att du är annorlunda, men är säker på att du är bäst i alla fall, medans jag vet att jag är annorlunda men inte om det är så bra"



"Close to the edge, down by the river.
Down at the end, round by the corner.
Seasons will pass you by,
Now that it's all over and done,
Called to the seed, right to the sun.
Now that you find, now that you're whole.
Seasons will pass you by,
I get up, I get down.
I get up, I get down.
I get up, I get down."

2 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

ONORMAL SA JAG INTE! :D